Sider

onsdag den 2. juli 2014

Status på diæt

Tør næsten ikke sige det, men at være hjemme på weekend, sætter søreme sine spor på diæten.
Det er ikke fordi jeg har spist helt uhæmmet, og vildt meget, men har ikke holdt min plan, og det betød altså + 2 kg på vægten på 48 timer i dk. Det meste er selvfølgelig væske, men det er tankevækkende hvor hurtigt det går den anden vej. Det tager lang tid at smide kiloene, men det kommer hurtigt på igen. Jeg har med vilje ikke taget billeder denne uge, hvilket jeg ellers gør hver uge, men ved jeg vil blive skuffet, og det er der ingen grund til. Jeg ved jo godt hvad det betyder at lette lidt på madplanerne.


Den får lidt ekstra cardio i denne uge, også håber jeg at det ser fornuftigt ud igen mandag hvor jeg skal have taget billeder.  Jeg er ikke fanatisk, hvilket jeg også vil mene kan ses og høres med tanken om indtaget i weekenden. Jeg havde glædet mig rigtig meget til at komme hjem, og have kvalitetstid med de skønne mennesker jeg har omkring mig i DK. Ikke at kvalitetstid = mad, men jeg vil ikke lade være med at gå på cafe fordi jeg gerne vil ned i fedtprocent. Jeg er fuldstændig klar over at de 48 timer i DK sætter mine mål 14-21 dage længere frem, og det kan jeg da godt ægrer mig over til tider, men hvis det skal være holdbart for mig i længden skal der også være plads til at falde i.


Når jeg kommer tættere på mit mål forestiller jeg mig at jeg også bedre kan tåle at løsne lidt om, men indtil da er jeg fin tilfreds, bare der sker lidt på spejlbilledet. Jeg elsker at jeg forsat bliver stærkere, jeg ELSKER min styrketræning, hvor i mod min cardio er noget der skal overståes.


Jeg vågnede selvfølgelig i dag med den vildeste hovedpine, i dag er egentlig min hviledag, men grundet de ekstra kg havde jeg besluttet mig for lidt cardio inden min aftenvagt. Da jeg vågnede med dunkende hovedpine, havde jeg egentlig droppet tanken om cardio, men fik alligevel slæbt mig i Fitness til 40 min inden job. Det er jo en dejlig følelse bagefter.


Skyr er som tidligere nævnt nærmest umuligt i Norge, i hvert fald i neutral udgave. Jeg havde derfor 7 liter skyr i baggagen på vejen herop, og jeg er så lykkelig for lidt afveksling. Jeg har vel og mærke frosset det meste ned, og aner ikke hvordan det vil ind ordne sig, men håber det går, og stadig smager fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar