Sider

tirsdag den 8. juli 2014

Månedsstatus på diæt

Sandhedens time - skulle sende billeder og vægt til min Coach i dag.
Hun ved godt jeg lige havde en afvigelse da jeg var hjemme på weekend, men var egentlig godt tilfreds med resultatet. Minus 2,4 kg på vægten, og synlige resultater på billederne.
Det er jo dejligt.


Jeg er faktisk ikke blevet træt af min diæt, synes det går overraskende godt.
Ville ønske det gik hurtigere, og resultaterne kom fra dag til dag, men det ved jeg jo godt ikke er realistisk, selv om det ville være fantastisk.


Tallet på vægten betyder faktisk ikke så meget for mig, heldigvis. For mig gør det ingen forskel jeg er tung, hvis blot synet er som jeg ønsker det.


Jeg er heller ikke blevet fanatisk, og glæder mig til at opnå et resultat hvor jeg er tilfreds, og derved "kun" skal vedligeholde, frem for de store forandringer.


Jeg blir stadig stærkere, og får mere og mere og mere styr på min teknik, hvilket er fedt. Jeg elsker at jeg kan øge i vægt, til trods for kcal underskud. Jeg elsker min styrketræning, men har desværre forsat ikke fundet kærligheden for min cardio. Jeg ville nok egentlig ønske at jeg kunne opnå resultaterne uden, men så tålmodig er jeg ikke. Jeg er nok nødt til forene mig med den, for hvis jeg på sigt vil nyde godt af et glas vin, og lidt lækkerier ind i mellem, går det ikke at snyde med cardioen. Det er jo i sidste ende kun mig selv jeg snyder. Tænker egentlig også at jeg skal til og i gang med min løbetræning igen, eremitageløbet er jo lige om hjørnet, og havde egentlig tænkt jeg skulle løbe. Det er selvfølgelig lige i min eneste uges ferie, og havde håbet jeg skulle ud at rejse, men lad os se hvad tiden bringer.


Jeg har stadig problemer med mine pull ups og mine dips, jeg er simpelthen ikke stærk nok. Forhåbentlig kommer det snigende, mit mål var egentlig at skulle kunne tage en pull up inden jeg skal hjem fra det norske i august, men tvivler på at jeg bliver stærk nok til at løfte mine tunge mås. Det må tiden vise. Hvis nogle har nogle gode tricks til pull ups, og teknikken tager jeg gerne imod gode råd :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar