Sider

mandag den 9. juni 2014

Laaaang stilhed

Der har været uendelig lang stilhed på bloggen, hvilket er dybt beklageligt. Jeg tabte fuldstændig overskud, og energi til at få skrevet, men nu skal der gang i bloggen igen.

Min træning gik i vasken, min diæt gik ikke som forventet, og jeg mistede gejsten for at opretholde træning uden resultater. Jeg talte med min coach x flere, min diæt blev lavet om, men der kom stadig ingen synderlige resultater. Jeg kastede derfor håndklædet i ringen og gav op.

Tænk at kunne gøre dette, men jeg orkede bare ikke mere. Jeg trænede forsat, men ikke så stramt, jeg tænkte over hvad jeg spiste, men spiste samtidig hvad jeg lystede. Også selvom det var en hel plade marabou. Og hvad skete der så? Faktisk absolut ingenting, jeg tog ikke på, hverken syns mæssigt eller vægtmæssigt.

Min træning inden: Styrketræning x 5 ugentlig + 20 min cardio interval efter styrketræning. Min kost: Streng diæt, 6 måltider, cheat 1 x ugentligt. Efter: Styrketræning 4 x ugentligt i snit, ingen cardio. Kost: Mere brad end før, cheat x 2 ugentligt, og masser af slik på cheats.

Tænkte virkelig om min krop bare ikke kunne presses ud af balance. Mange vil formentlig tænke det er skønt at spise som man lyster uden vægtøgning, men for mig var det enormt frustrerende, specielt at der ingen resultater kom under diæt.

Nu er jeg oppe på hesten igen, jeg har fået ny coach, og har håbet på at det selvfølgelig vil lykkedes denne gang. Min coach er Eva som jeg talte med forige sommer. Planen var der at hun skulle hjælpe mig med kost og træning, jeg skulle være første forsøg, men desværre flyttede hun til Jylland, og vi nåede aldrig at komme igang. Jeg har holdt kontakten vedlige, og talt med hende indimellem, nu besluttede vi så at gøre det via mail og telefon. Eva har i mellem tiden haft en del kunder med stor succes, så hvorfor skulle det ikke også lykkedes med mig. Eva kommer forhåbentlig til sjælland efter sommer, jeg krydser fingre


Ingen kommentarer:

Send en kommentar