Sider

mandag den 30. juni 2014

Hjemme i DK

Dagene er hårde i Norge, nogle går hurtigere, andre meget langsomt.
Endelig kom dagen hvor jeg skulle hjem, hjem til mine niecer, nevøer, og ikke mindst mine 2 drenge.

Det har været nydt i fulde drag, men tiden gik alt for hurtigt.

Mark var presset med arbejde, og har haft meget om ørerne på det sidste. Bilen var lige inden jeg kom hjem gået i stykker, og måtte køres på værksted. Første melding efter landing i DK er min mekaniker som undre sig over en skade bilen har fået bagpå. Bilen har holdt derude under 12 timer, men fra den er hentet af transport bilen til næste måned har den fået en kæmpe skade bag på.
Umiddelbart er det ikke en skade der er kommet af en påkørsel, men nærmere end skade der kan være kommet da bilen er blevet sat. Øv. Det er sommerferie tid og det er åbenbart ikke nemt at få lavet bil, i hvert fald ikke inden for kort tid. Mark er total afhængig af bilen, så han blev lige en tand mere presset, og jeg blev frustreret fordi jeg absolut intet kan stille op, til trods for at jeg var kommet til DK.

Heldigvis stod mine skønne niecer, mine 2 nevøer og deres kære mødre i lufthavnen og tog i mod mig. Det opvejede lidt den ellers kedelige melding. Jeg føler mig enormt priviligeret med alle de skønne mennesker jeg har i min familie.
Første halvdel af dagen forløb på starbucks, og de små klarede det så fint, med deres suge is og smoothies. Er nu ret imponeret over det faktisk kan lade sig gøre at være på cafe med to str på 2,5 og 3,5 år. Plus de små drenge på henholdsvis 3,5 mdr og 1 mdr.

Jeg tog toget til Hillerød efterfølgende, og trængte til lidt selvforkælelse. Så eftersom Mark var på arbejde, og jeg ingen nøgle havde til at komme ind til Marley, fik jeg ordnet mine negle. Det er utrolig hvad lidt shellac kan gøre for udseendet. Jeg fik dem lavet hos Katja Yoon, der har til huse i slotsarkaderne, i galleri Yoon. Og hold da op et flot stykke arbejde, hun er klart et besøg værd. Jeg har allerede bestilt tid til jeg kommer hjem igen på weekend.

Ellers har weekenden stået på fuldstændig kæreste hygge, afslapning, og kvalitetstid.
Min skønne veninde fik lige presset en brunch ind lørdag, det var perfekt, og skønherligt at se hende. Hun havde været super savnet. Marley er så nem, og har været på på cafe besøg x 2 i weekenden, og han nyder alle de mennesker som synes han er skøn, og gerne vil hilse på.
Sen udendørs aftensmad, XO burger and steaks, med mit guld <3

Hjemkomst, skønne unger, nye negle og smuk flyvetur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar