Sider

fredag den 13. juni 2014

At føle sig privilligeret

Tænk at være så privilegeret at ens liv inden for de sidste 4 år er beriget med disse skønne mennesker.
Oline var den første niece der kom til, og hold da op en kærlighed. En kærlighed som jeg troede jeg havde mærket før, men det er bare noget andet når det er ens familie. Hun er min øjesten, og har en kæmpe plads i mit hjerte. Jeg var så heldig at være med til hendes fødsel, hvilket var lidt af en oplevelse. Heldigvis er kærligheden gengældt, og moster er højt på hendes liste <3



Sidst nye ankomne nevø, med storesøster Oline




Oline har nu fået en lillebror, som indtil videre bare hedder lillebror. Hun klarer det så flot, og ham den lille har jeg desværre ikke fået æren af at møde endnu, da han fandt på at komme under mit Norge ophold. Han havde en lidt sej start på livet, men klarer sig så fint, og hvor han skøn.








Tilda var min anden niece, hun kom et år efter Oline. En så skøn pige, der valgte at komme så vores familie måtte holde jul adskilt. Men tænk en julegave at få. Hun bor i sverige, hvilket har gjort det lidt mere kompliceret at se hende ofte, men heldigvis har jeg set masser til hende det sidste år, og lur mig om hun ikke også er moster pige <3 Det er jo fantastisk, ingen tvivl om at de alle har en stor stor plads i mit hjerte, og jeg håber at de bliver ved med at synes moster er den bedste i verden. Jeg er dog begyndt at blive lidt udkonkurreret af Mark, som også er et stort hit.

Vi er så heldige at være blevet inviteret med til Lalandia, med Tilda og Theodor, hold da op hvor jeg glæder mig til en weekend fra Norge, sammen med dem jeg holder allermest af.



Mark kom ind i mit noget rodede liv for 3 år siden. Det var ikke lige forestillingen om en kæreste jeg havde da jeg mødte ham, og i første omgang bar det også en delt tumult med sig. Alligevel tog han mig med storm, og vi blev kærester for 2,5 år siden, og har boet sammen siden da. Han er fantastisk, og ikke mindst omkring ungerne. De elsker ham, og han tager sig af dem som var de hans eget kød og blod. Jeg elsker ham for det, og det er vidst gengældt, for hold da op hvor ungerne er glade for at besøge ham <3





Theodor 10 dage gammel

For nu snart 4 mdr siden kom lille theodor til verden. Den skønneste lille dreng. Tænk der kom en dreng til familien. Det var jo herligt. Jeg flyttede til Sverige op til fødslen, og passede Tilda, men mins søster rendte rundt med veer, og var en del gange på hospitalet. Det var nu egentlig også ret fantastisk at få lov at opleve det, og efter et par dage, så han da også dagens lys. Tilda var stolt, men forventede klart snart en lillesøster.

Theodor, mit første møde med den lille guldklump. Jeg mødte ham desværre ikke da han kom til verden, da min søster og Theodor måtte blive på hospitalet et par dage, og man i malmø ikke kan få besøg på sygehuset.

Lillebror få dage gammel







Igen er dette ham den lille nye lillebror, han er da skøn. Endnu en dreng til flokken, og med kun 4 mdr mellem de små nye, skal de nok blive nogle rigtige ballademagere.




Theodor 3 mdr gammel









Theodor er  nu blevet så lækker, og jeg glæder mig søreme til at tilbringe tid med ham og hans søster i august.





Pigerne, og de skal nok kunne være der begge to <3







Som tidligere nævnt er jeg jo ved at være lidt udkonkurreret af Mark, specielt Tilda elsker Mart som hun kalder ham, og tænk hvor jeg elsker at de elsker hinanden. Endnu en årsag til at jeg føler mig enormt priviligeret.








Marley 11 uger



Også disse to, mine helt egne drenge. <3

Lille Marley på 11 uger på billeder, ham og mark nyder vidst lidt alene tid mens jeg er i norge, men hold da op hvor er det hårdt at undvære dem. Jeg glæder mig fantastisk meget til at se dem begge igen.

Det med at have hund er skønt, det er nu 3,5 år siden jeg måtte aflive min elskede amerikanske bulldog, og jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at skulle have hund igen. Det med at sige farvel, var alt alt for hårdt. Men Marley sneg sig ind i vores hjerter, og det er jo skønt.

Nu er næste drøm et lille hus med en lille have :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar