Sider

tirsdag den 18. marts 2014

Spinning og bentræning

Op på hesten igen efter en tid med lidt for mange kylhydrater, og lidt for meget afslappen. Jeg satte mig et mål i okt sidste år hvordan min krop skulle se ud i maj måned. Dette har jeg erkendt for længe siden at jeg ikke når, jeg hyrede en personlig træner af samme årsag, men det havde ikke de resultater jeg havde håbet på. 
Men når det så er sagt så kæmper jeg min røv ud af bukserne for bare at nå at opnå en lille smule. 
Jeg har i hvert fald fået væsentlig mere muskelmasse, det kunne bare være fedt af den fedtprocent gik lidt ned. 
Den er på ingen måde for høj, faktisk helt almindelig for en kvinde i min alder, men vil man se synlig muskelmasse skal den ned. 
For første gang har jeg idag opnået at forbrænde over 800 kcal ved træning, det er en fed følelse, for så må der da ske noget.

Træningen idag stod på 1 times bentræning, og 1 times spinning. 
Bentræning: 
Squats
Kable kick backs
Donkey kicks
Lunges
Lunges i Smith stativ med bagerste ben på bænk
Benpres med fødderne høj på pladen
Liggende legcurls

Desværre synes jeg endnu engang jeg skulle forpine mig selv og afprøve min gamle spinningsko, selvom jeg tidligere har erkendt de er for små. 
Det resulterede i mega smerte i tæerne, sovende stikke de tæer efterfølgende, så næste gang lejer jeg mig et par sko indtil jeg får erhvervet mine egne. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar