Sider

søndag den 16. marts 2014

Moster igen igen igen

Jeg er ovenud lykkelig 💜
Det med at blive moster er fantastisk, jeg elsker de små pus, og ikke mindre jo ældre de bliver. Jeg elsker de spørger efter deres moster, og gerne vil komme på overnatning. 
Men d 10. marts var jeg heldig at få mig en lille nevø - eller lille er måske et forkert udtryk, for han var faktisk ret så stor. 
4700 g og 56 cm. Han ligner en meget færdig baby, men han blev også lige derinde 14 dage ekstra.
Han er så fantastisk skøn, og jeg er sikker på han bliver en dejlig lillebror til min niece som nu ellers helst ville have haft en storesøster, og når det ikke kunne lade sig gøre, så en lillesøster.
Hun havde da også sagt til min søster da hun så lillebror at hun ventede på en lillesøster. 
Og der lå min stakkels søster efter 5 døgn med veer og akut kejsersnit.
Man skal åbenbart stå model til lidt af hvert som mor. 

Vi var en tur i Sverige og besøge dem igår, jeg er sikker på der ikke går længe før vi besøger dem igen. 

    //så bliver man da helst forelsket




   //de to storepigee nyder heldigvis      
      hinanden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar