Sider

fredag den 14. februar 2014

Valentinsdag

Valentinsdag er for mange en lidt ambivalent dag. 
Det er meget amerikansk, og blomsterforretningerne herhjemme gør meget for reklamen i håbet om at få solgt en masse. 
Egentlig er det jo noget mærkeligt noget  at man skal elske hinanden lidt ekstra og vise det lidt ekstra en bestemt dag om året. 
Vi burde måske alle være bedre til at huske det i det daglige.
Når det så er sagt er jeg sikker på vi alle vil blive glade for en ekstra tanke denne dag. 
Om det er fra en veninde, en kæreste, børn eller mand. 
Jeg blev inviteret ud af spise, og havde langt hen af vejen troet at jeg kunne trodse min influenza og tage afsted. 
Desværre måtte jeg skuffe kæresten min, og blive under dynen. 
Tænk engang min søde søde kæreste invitere mig ud, også er jeg nødt til at melde fra, det var jeg søreme ked af. 
Men tænk engang pludselig står han der med en kæmpe buket blomster og fortæller hvor meget ballade det havde skabt jeg var blevet syg.
Han havde nemlig bestilt denne smukke buket til levering på mit arbejde


Hvem ville ikke lige drømme om at der kommer et blomsterbud og spørger efter en, blandt en masse kollegaer. Jeg er da ikke i tvivl om jeg havde følt mig som den heldigste pige. 
Og så finder jeg på at blive syg - dumme influenza.
Men han havde så fået omdirigeret buketten hjem til, og undrede sig over at han ikke havde hørt noget fra mig hele dagen, før end han kommer hjem hvor buketten står foran døren.
Hans mega træls og syge kæreste havde nemlig sovet fra blomsterbuddet der havde ringet på. 

Alligevel kører han ud og henter mad til os, og valentinsdag bliver fejret lidt anderledes end planlagt men med super meget omsorg og kærlighed - og en lille smule snotnæse.

Jeg tror vidst nok jeg er en meget heldig pige - og ham kærestemanden er ret så skøn 💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar