Sider

tirsdag den 4. februar 2014

// Leg Day

Idag stod træningen på bentræning.
Før i tiden elskede jeg mine ben dage - formentlig har jeg ikke tidligere trænet tungt nok, for ben dag er bestemt ikke min favorit længere.
Ben dagene er hårde, og resultaterne er svære at se. Måske også det er en del af årsagen til at ben dagene ikke ligger øverst på listen længere. 


Bentræning er en blanding af fritstående vægt øvelser, Smith stativ og maskiner. 

Energien i morges var lav. Jeg plejer ellers at være oppe ca 1 time før afgang til træning, men snoozede lidt for længe, og appetitten var ikke til stede ved morgenmaden. Havregrøden som jeg ellers er stor tilhænger af fristede ikke, men ved også at en træning uden mad ligeså godt kan undværes. 
Morgenmaden stod i morges på havregryn med mælk - det ville min coach ikke værdsætter - men sssshh.. 


Min skønne veninde havde sørget for frokost idag, hvilket var guld værd sådan en dag jeg kom alt for sent ud af fjerene. 
Hun er nu faktisk ret så fantastisk, og værdsætter hende hver eneste dag ❤️

I farten røg der lige et mellemmåltid ned i tasken - indimellem er det de nemme løsninger der er mest uundværlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar