Sider

onsdag den 19. februar 2014

Eyelash Extensions


Jeg har idag fået fyldt mine eyelash Extensions op, og bliver så overraskende glad hver gang.
Jeg har vipper som næsten er ikke eksisterende, og vender ned af. Jeg har så i lang tid fået permanent vippebuk hvilket jeg var rigtig glad for, desværre lykkedes det kun hver 3. Gang, og jeg brugte rigtig lang tid på det. 
Samtidig har jeg tænkt meget over det med permanent væske på øjenene, som jo er noget kraftigt. 
Jeg prøvede for mange år siden at have buketter på, og hold nu op, hvor så det skrækkeligt ud. Jeg tror vidst nok jeg synes det var meget fikst lige da jeg havde fået det lavet, men har efterfølgende set billeder, hvor jeg krummer tæer og får lyst til at gemme mig under sengen :)
Single eyelash Extensions er forholdsvis dyrt, og jeg har derfor været lidt tilbageholdende med at begynde på det. Jeg vidste næsten hvis først jeg begyndte, ville jeg ikke kunne undvære det. Det er fantastisk at vågne op om morgenen, og bare kunne gå derud a :)
Jeg havde desværre ikke nogle før billeder, men synes ikke i skulle snydes for efter billedet. 
Det ser ikke så vildt ud fordi jeg har forholdsvis korte vipper på, men dette gør det også meget naturligt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar