Sider

søndag den 23. februar 2014

Brunch på MASH

Er lidt af en oplevelse. 
Kæresten insisterede igår på brunch på vores cheat day. Jeg har normalt en brunch veninde søndag i måneden, da kæresten normalt ikke er til brunch. 
Det er med at gribe chancen når den byder sig. 
Derfor gik jeg straks igang med at undersøge hvad der var af brunch muligheder. 
Jeg har efterhånden besøgt mange brunch steder i forbindelse med min veninde søndag, men tænkte der måtte være mere derude en det.
Og rigtig nok, brunch på MASH. 
Det havde jeg aldrig hørt om, og egentligt også lidt svært ved at forestille mig, for steak til morgenmad ses ikke mange steder.
MASH bød på en overvældende brunch med langt mere end "bare" steak til morgen.
Skønt brød i alverdens afskikkelser, kanelsnegle, og croissanter. Hjemmelavet chokolade smørepålæg med nødder, forskellige hjemmelavede marmelader, blandede salater, frisk frugt, flere forskellige slags skinker, pølser og oste. Røget laks, som var virkelig lækker, bacon, omelet, røræg som kokken lavede når man bestilte den ønskede æggeform, og ikke mindst steg og bearnaise. Mums. 
Ydermere var der også et overdådigt kagebog med flere forskellige slags kager og frugt til. 
Der var små smoothie ved buffeten, og ellers måtte drikkevare bestilles udover. 
Vi fik skøn friskpresset æblejuice og dejlig kaffe - det hører sig ligesom til ved brunch.

Desværre fik jeg ikke taget billeder ved buffetten. Men kun nogle af mine overdådige tallerkner, og der var flere end de viste ☺️

Ingen tvivl om at MASH selvom brunchen var dyr, er et sted jeg vil besøge igen. De burde dog overveje at lave lidt drikkevare med i buffetprisen. 

Kæresten min blev vidst ramt af træthed, da bilen trillede hjem af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar